بازار های شناور بانکوک
نوشته شده توسط : سینا

در کشور تایلند شگفتی های زیادی برای بازدید وجود دارد و زندگی و فرهنگ مردم این کشور نیز خود یکی از دیدنی های آن محسوب می شود. بازدید از بازارهای شناور روی آب برای گردشگران از موارد جذاب به شمار می آید این بازارها اکثرا برای ارائه محصولات کشاورزی و خوراکی برپا می شوند که در سالهای اخیر سروصدای زیادی به پا کرده اند و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.

 

دامنوئن سادواک،آمفاوا، خلانگ لات مایوم و بازار تالین چان از بازارهای شناور بانکوک هستند و هر کدام از ویژگی های خاص خود برخوردارند. اگر به این شهر سرزدید بازدید از بازار های شناور آن را فراموش نکنید زیرا علاوه بر خرید لذت و شور حالی که بازار به شما می بخشد یکی از بهترین حس و حال های سفر به این شهر است که می توانید تجربه کنید. عکس های رنگارنگی که از این بازار منتشر شده اند همگی صحت دارند و محصولات گیاهی و میوه ها تصاویر زیبایی می سازند و خود زیبایی بخش بازار هستند.

در این بازار به ندرت می توانید پوشاک و پارچه ابریشمی تایلند را پیدا کنید و نقاشی های منظره و پرتره نیز دیده خواهند شد. غذا های تایلندی خود بخشی جدا نشدنی از این بازار شناور هستند غذاهایی مانند نودل و غذا های تایلندی محلی از جمله مهم ترین آنها به شمار می آیند.

اما قبل از مراجعه به این کشور و یا یا بازدید از این بازار بهتر است از آب و هوای تایلند اطلاع پیدا کنید تا برای بازدید با مشکلی مواجه نشوید.

بازار شناور تایلند

 





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: